"Królewska" lekcja w 4c
Uczniowie klasy 4c brali udział w królewskiej lekcji. Uczyli się deklinować, czyli odmieniać wyrazy przez przypadki. Żeby zapamiętać nazwy przypadków i pytania, każdy z uczestników był koronowany, a potem oddawał swą władzę w ręce następcy.
Relacja zdjęciowa:
Gamifikacja "Pana Tadeusza"
Klasy 8a i 8b zakończyły omawianie „Pana Tadeusza” – obowiązkowej lektury szkolnej. Tym razem została przyjęta forma gamifikacji, podczas której uczniowie zbierali punkty, by zakupić za nie różne elementy dworku i jego wyposażenia. Zwieńczeniem pracy ósmoklasistów był projekt dworku szlacheckiego. Młodzież niewątpliwie ma nietuzinkowe sposoby na przedstawienie swoich wyobrażeń. Były nie tylko makiety, szkice, ale również wykorzystane narzędzia TIK i gry: power point, minecraft, simsy, fortnite. Zapraszam do obejrzenia wytworów uczniowskich.